28. 6. 2013

Kraken

Z dodatku Tropický ráj (Tropical Island).

Víte, kde se nejčastěji tato příšera objevuje?


Tato pradávná příšera se objevuje všude v mořských hlubinách. Na tomto obrázku uvidíte místo, kde ho můžete spatřit několikrát za den. (Mě podplul pod hausbotem celkem 5x) Je to blízko místa pro potápění "Jeskyně mořských panen".

Jediné, co na moři nestáhne pod vodu, je hausbot. Ostatní lodě a plavidla se před ním neubrání.
Zde je několik obrázků, jak kraken vypadá.



Prosím, NEKOPÍRUJTE mou práci ani práci ostatních.
Zdroj obrázků: www.hrypc.cz, má hra

1 komentář:

  1. Ahojky, mohla bych se na něco zeptat ? V TS3 mám celoživotní odměnu ,,přítel krakena'' nebo tak něco, v přání se píše že v případě že tohle vlastním tak mohu poslat krakena na jakoukoliv loď, nicméně vždy když ho chci na nějakou poslat aby na ní zaútočil tak mi to napíše ,,zdá se, že kraken momentálně nemůže zaútočit''.. Už to píše od té doby co to přání mám a já už si nevím rady.. Díky předem za odpověď

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...